aprilie 16, 2008

nume de cod cherika


ea e cherie a mea. ea sigur nu ma lasa sa intiparesc in memoria virtuala a acestei lumi o fotografie cu al sau chip. asa ca... ma conformez. ce priviti dumneavoastra acum este o parte din cherie a mea, partea din spate... hi hi hi!
ne stim din clasa a 5-a. bine, cherie a mea are o alta varianta. ea sustine ca drumurile noastre s-au intalnit prin clasa a 4-a, pe cand invatatoarele noastre adunau piticii sa lucreze la mate cu ei. da' io... nu-mi amintesc...

coc de nuti...

serios?!?...

esti o oaie!...

nu fi oaie!...

hai, ma cherie, fii chericutza!...

is mai mare ca tine cu 4 zile!!!...

pupy...

tort...

o frunza de salcam?...

hmm...

o sa fie bine, cherie...

pana acum mi-e datoare cu vreo 37 de torturi pe care trebuie sa mi le pregateasca ea insasi cu ale sale delicate manusite. da', nu-i bai. si-o frunza de salcam ii buna, atata timp cat ea-i a mea prietena.

Niciun comentariu: