mai 20, 2008

dragostea...

...isi pierde rabdarea cu greu. ea cauta o cale de a fi constructiva. ea nu este posesiva, nu este nerabdatoare sa impresioneze si nici nu cultiva idei exagerate cu privire la propria importanta.
dragostea este manierata si nu urmareste avantaje egoiste. ea nu este iritabila. nu tine minte raul facut de altii si nici nu se bucura de nelegiuirea altor oameni. dimpotriva, cand adevarul castiga, se bucura pentru toti oamenii buni.
dragostea are o rabdare nelimitata, o incredere fara sfarsit si o speranta inepuizabila. ea poate suporta totul. de fapt, ea este ceea ce ramane in picioare cand orice altceva a cazut.
biblia, prima scrisoare a lui pavel catre locuitorii din corint. traducere dupa versiunea engleza phillips (1corinteni 13:4-8)

aripile mi se inalta si bat incetisor si cu bucurie catre cerul albastru cand citesc randurile de mai sus. bucurati-va si voi de ele. si de piesa din link. mi-a descoperit-o andrei. e superba, numa' ca inca nu am gasit-o pe nicaieri. daca o recunoasteti si o aveti prin pc, dati-mi de stire :)
fotografia, e singura de pe blogul asta care nu imi apartine.

Niciun comentariu: