iulie 17, 2008

ma incanta.citesc.iubesc.ma linisteste.caut.ma plimb.imi place

fiindca nobilul cavaler cu varsta necunoscuta o tot facut diverse presupuneri cu privire la varsta domniei mele... m-am gandit sa ma prezint... pentru ca aceasta spinoasa intrebare sa primeasca un raspuns... :) hi hi hi... mai jos sunt randurile cele mai potrivite... le-am scris pe 360, prin martie. diferit la aceasta postare ii... fotografia... hi hi hi... is io acolo :P... si eram undeva, in cadrul unei sectii de politie si ma simteam ca un mic infractor pen' ca nu imi placea cand imi ziceau oamenii mari ca trebuie sa fac ceva... nush de ce oamenii astia mari tot trebe sa faca ceva si nu invata odata ca nimic nu trebuie si nu invata sa se bucure... trebuie sa mananci, trebuie sa te plimbi... chiar si... trebuie sa visezi, trebuie sa... puneti orice... unde-o fi... vreau sa pap, vreau sa ma plimb...

hi hi hi! buna ziua, ai mei dragi motati.

am zis motati?!? hmm... probabil ca ii de la cocosul ala motat pe care il gasii de dimineata acilea... da da, de dimineata, ca ajunsai devreme la birou :P... asa... treaba cu motatii ii de la cocosul motat pe care il descoperii de dimineata in curtea firmei dupa ce ma-ntorsai di peste mari si di peste tari. cum o ajuns acilea, nush, da' cand l-oi prinde pe vinovat, il pap cu tot cu fulgi :D... hi hi hi... glumesc :P io nu mananc animalute, si nici oameni, asa ca toata lumea-i in siguranta. mai mult, m-am si imprietenit nitel cu nenea cocosu'... dupa ce il dadui afara de pe scarile din hol si ii dadui vreo 2 felii di paine ... sa le ciugoale, n-am aruncat dupa cocos cu ele :P

dap, am revenit pe meleagurile natale, in orasul meu... il gasii inverzuit si inflorit si impodobit si-i al meu si ma bucur ca is acasa... hi hi hi... si cum ma bucuram io asa, vazui ca lu' domnu' jean ii arde de leapsa... no bun... si ma gandii daca sa intru ori ba in joc si m-am gandit si iar m-am gandit si iar m-am gandit... si intru da' cum imi place sa nu ma supun regulilor, o sa le modific oleaca... in primul rand nu imi place 8. ce cifra ii asta... 8?!? mie imi place 7, simbol al perfectiunii. asa ca or sa fie 7 random things about me si mai departe nu mai dau leapsa. sau o sa dau leapsa cuiva, sa vedem. acu' nu stiu. am zis!

asadar, iata 7 random facts about me...

ma incanta fotografia. ii uimitor cate poti surprinde, cate poti vedea, cum poti transforma ceva prin imagini. cand fotografiez ceva imi imaginez si ma simt libera. putine lucruri ma incanta asa cum o face fotografia. aaa, o sa fotografiez toata lumea :P

citesc. multe carti. de mica stau cu nasu-n ele. cand eram io mai pitic... tin minte ca ma apucam sa ordonez titlurile din biblioteca parintilor mei dupa niste criterii care se schimbau... destul de des hi hi hi! aaa, si mi-am amintit o chestie faina legata de carti. zicea profa' unei prietene dragi asa: din biblioteca sa nu va lipseasca un volum cu operele lui eminescu, un dex si o biblie. si avea dreptate. imi place sa scotocesc prin biblioteci si librarii si sa le... miros. sigur, sa le si citesc. dar, cand deschid o carte, primul lucru pe care il fac ii sa imi bag nasu intre pagini, aproape de cotor, si sa miros izul ala de vechi si pierdut si uitat... si uneori pap gem cu paine a doua zi pt ca banutii s-or dus... pe carti :D

iubesc. sa asez un zambet pe chipul si in sufletul cuiva. nimic nu ma face sa ma simt mai fericita ca atunci cand am facut pe cineva fericit, vesel, bucuros... cand alin ori mangai un suflet

ma linisteste. marea. si vreau s-o vad in fiecare an. prima data cand am vazut-o eram prin clasa a doua si tot atunci, tin minte ca nu mi-am ascultat parintii. intentionat. mi-au spus sa nu ma departez foarte mult in larg si sa imi iau un punct de reper langa ei ca sa nu ma pierd in multime. si am tot pasit eu in nisip, apa era linistita si n-am ascultat si am dat de un loc mai adanc, unul destul de adanc pentru un pitic si... hop am inghtit apa, multa... pana m-o vazut cineva si m-o scos din apa prinzandu-ma de ale mele cosite si m-o dus la mal. as vrea sa il cunosc pe cel care m-a scos din apa. mult. si sa ii multumesc

caut. prin poduri si prin sertare si prin dulapuri si imi place sa privesc ce gasesc si sa ma gandesc ce fel de om este cel de pe ale carui amintiri scutur praful, cum a trait, ce-a iubit, simtit... acu' sa nu va ganditi ca imediat ce ajung la un prieten sau pe la cineva in vizita astept un moment prielnic si gata, ma pun pe rascolit... hi hi hi! si daca nu se poate sa caut io prin sertare, poduri ori dulapuri, ii pun pe tataici si pe mamaici sa imi povesteasca despre cum era odata, pe vremea lor...

ma plimb. prin ploaie. si pe furtunile de vara cu vant napraznic si... era vara, bucuresti, si-o 'nceput o ploaie... cu soare. stropii erau mari si faceau bolboace in balti. tin minte ca o parte a cerului avea un curcubeu tare viu, iar ploaia venea incet dinspre zona unde era curcubeul. imagineaza-ti ca esti pe strada si in locul din care esti tu vezi cum se apropie ploaia, ca un zid. unde esti tu nu ploua, dar 20 de cm mai incolo, da. si se apropie. e ca si cum ai intinde mana si pe mana ta ploua, dar numa' pe mana. mai faci cativa pasi inapoi si mai face si ploaia cativa. in cele din urma, m-a prins :P. cred ca e cea mai frumoasa amintire legata de ploaie pe care o am. am mai povestit-o cuiva si am scris-o si aici. pentru ca imi place. mult. ploaia.

imi place sa imi intind aracet pe maini si sa il las sa se usuce si sa il dezlipesc apoi catinel-catinel... hi hi hi!

iata si regulile. pe care cu mandrie, le-am schimbat oleaca. de fapt, le-am incalcat de-a binelea :D da' macar le-am pus aci, ca sa vedeti ce am incalcat :D
1. post these rules; 2. each person tagged must post 8 random facts about themselves; 3. tags should write a journal/ blog of these facts; 4. at the end of the post 8 more persons are tagged and named; 5. go to their page and leave a comment telling them they're tagged.

6 comentarii:

andrei spunea...

mi;a facut placere sa recitesc acest post despre domnita... in sfarsit am inteles... ai 360 de ani impliniti in martie... in sfarsit am aflat muaaaahahahhahahaaa!!! sper ca ai primit multumirile noastre pentru ieri... :D... hi hi hi... sa ai o seara fainaaaaa... si ai grija cu dulaii :)))))))... auzi... da daca l;ai trimis la sibiu... sper din tot sufletul sa se rataceasca :D...

imbratisator :D

danushka spunea...

nu se poate! nobile cavaler, asa da revelatie :P hi hi hi... ce ma rad acilea... :))) si muahahaaaaaaa doamna contabil ridica asa o spranceana si se incrunta nitel la mine... :))) hi hi hi...
dap, le-am primit ;) si dap, voi avea o seara minunata ;)... multumesc pentru urare. minunata sa fie si a voastra!
dulaul cela... cre' ca o sa ma mai fugareasca nitel... am io asa un feeling :P... asa ca... esti in siguranta :P

imbratisator si de la domnita :)

danushka spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
mina spunea...

Si mie mi-a facut placere sa citesc despre domnita:) si sa vezi intamplare ca m-am regasit in multe dintre incantarile, cartile, iubirile, linistile, cautarile, plimbarile si placerile domnitei. Da, recunosc, de fiecare data cand imi cumpar carti noi si-ajung acasa bag nasu-n ele..imi place mirosul ala de hartie:) inca din copilarie scotoceam si cautam..si am acasa un scrin vechi-vechi..si plin cu amintiri..despre ploaie nici nu mai spun ca stiti voi deja..sunt o adevarata fiica a ploii..iar marea..o, ce de povesti as avea aici..:) ce de povesti asa..in general..:) cred ca mai avem un pic si ne transformam in cei 3 muschetari:)..da' unde-i al patrulea?:)

andrei spunea...

toate ca toate... da yo vreau sa fiu D'Artagnan... da? muaaaahahahahaaa!!! da nu stiti de ce rad... daca ne vom transforma in muschetari am impresia ca trebe sa va lasati musteatza... hi hi hi... hmmmm... e o problema... tre sa si creasca... asha ca mina... pune'te pe treaba :)))... si cand afli secretul zi;i si domnitei danushka... ca nici ea nu scapa :)))... mai vreti sa fim muschetari? hi hi hi...

si, domnita danushka, dulaul ala stie el ce stie... crek i;o zis un frate de;al lui din sibiu ca ai ras prea mult de un nobil cavaler, un brav cavaler care s;a luptat pana in ultima clipa cu monstrii :))... si deh... s;o hotarat sa te sperie putin... :D

danushka spunea...

mai intai... am schimbat fotografia... ma razgandii :PPP

apoi... draga mina... ma bucur ca randurile-mi putine ti-au placut... si ca te-ai aflat putin in ele... io abia astept sa ma regasesc in povestile despre ploaie si mare ;)

acum... muschetarii... io vreau sa fiu muschetar... domeniul cosmeticii, precum cel al tehnologiei, o evoluat nitel... hi hi hi... putem sa ne pictam musteata sau sa o impletim din propriile cosite... cum faceam cand eram io mica mica si citeam istoria muschetarilor in locul meu secret ;)
nush daca andrei poa' sa fie d'artagnan ca am impresia ca io is cea mai mica din gasca :PPP si cre' ca sunt si cea mai curajoasa :PPP si nu mi-e frica nici de cuti ca lui andrei - a se vedea http://andreiaciobanitei.blogspot.com/2008/05/campion-la-viteza.html -si nici de sobo ca domnitei mina - aci nu am link da' am propria-mi marturie, demna de incredere :P

hai, ma, ca nu am ras... prea mult de cavalerul andrei... se poate inca pe atat :)))