septembrie 29, 2008

aripi

dupa domnishoru' din imagine am alergat ceva... am alergat impreuna cu nepotzelul meu... si l-am prins... muahahaaaaaaaaaa... :P
trebe sa spun ceva despre nepotzelul meu... nu pot pentru ca sa tac :D adica pot, dar nu vreau... hi hi hi... dumnealui vorbeste... graiul cela dulce moldovenesc... ce ma incanta... si... muahahaaaaaaaaaaaa... sa zicem ca piticul nu s-a intlanit pana acum cu domnul "sh" .... hi hi hi... :))

ps: la intoarcere, un alt domnishor, tare frumos si tare vesel s-o gandit sa ma bucure... si cum ma indreptam io catre ultimul vagon al monstrului de fier... zaresc pe ciment, langa tren, un flutur portocaliu... sufletu-mi se bucura. scot aparatul foto cu grija. e liniste, atata liniste... si-apoi, ma bucur ca in drumul meu zaboveste fluturul... nu-s grabita... timpul nu mai goneste... pana ce doi trecatori, tare grabiti, da' tare grabiti... rostesc... ce frumos fluture... si il alunga. cu pasii lor grabiti.

Niciun comentariu: