septembrie 30, 2008

o jucarie pentru un pitic

anul trecut cineva a strans jucarii pentru piticii din orasul mare si prafuit...
aduna din nou... pentru copii ce nu au vazut niciodata o jucarie. textul sau si link-ul catre blogul de pe 360 le aflati mai jos.

Un sprijin uman pentru copiii din Afganistan....

Dragii mei,
dupa cum probabil stiti, anul trecut am incercat sa adun jucarii si rechizite pentru copiii din Afganistan. Demersul meu, numit atunci "Ziua Jucariei Daruite", s-a concretizat in mii de jucarii stranse si donate unor case de copii, insa din Bucuresti si imprejurimi.Nu regret, Doamne fereste, pentru ca ele au ajuns unde trebuie, in cele din urma...

Insa anul acesta am decis sa strang din nou jucarii si rechizite pentru cei aproximativ 300 de copii orfani care locuiesc in apropierea bazei militare din Kandahar. Pot sa va spun ca aceasta campanie va incepe la mijlocul lunii noiembrie (in preajma zilei mele de nastere mai exact). Voi insoti si transportul acestor jucarii si voi realiza si un scurt documentar la fata locului. Sper ca acei dintre voi care gasesc jucarii mai vechi sau mai noi si care le pot darui unor copii care nu au invatat sa se joace decat cu pietre, sa le poata darui din inima. Sunt copii care nu au vazut in viata lor un ursulet de plus, sunt fetite care nu stiu ce e aia o papusa, fie ea Barbie sau nu.

Am sa revin cu noutati pe parcurs. Momentan caut un loc in care sa depozitez lucrurile stranse si eventual ceva voluntari care sa ma ajute sa le impachetez corespunzator.

Tuturor - multumiri anticipate!

Niciun comentariu: