octombrie 03, 2008

printre flori



6 comentarii:

Dan spunea...

Foarte faine!
Titlul mă trimite cu gândul la melodia cu titlu omonim a Alexandrinei Hristov.
http://www.trilulilu.ro/jesuismymind/80d257e344a6f6

danushka spunea...

multumesc... :)
piesa mentionata de tine mi-a oferit titlul postarii si e parte din ea... ar trebui sa se vada sub fotografii...
multam de vizita... :)

mina spunea...

Si pe mine ma trimite mai degraba la..primavara:) asa-s de frumoase. Asta si pentru ca-mi amintesc de-un aprilie, cu multi ani in urma, intr-o tabara, la munte..undeva in spatele cabanei era o pajiste plina-plina cu branduse..mi-amintesc bine contrastul dintre iarba cea verde si movul florilor..

danushka spunea...

hei, mina mica... ma bucur ca iti placura florile bunii mele si ca au adus o adiere de primavara in suflet... fug acuma... imbratisator... :)

Dan spunea...

am revenit cu partea muzicală :D
http://throughlifemusicandsounds.blogspot.com/2008/10/alexandrina-hristov-o-tori-amos-de.html

danushka spunea...

frumoasă parte muzicală... place vocea ei mult... ;)
bine ai revenit, străine!