februarie 19, 2009

ziua in care am plecat cu soarele de mana si m-am intors cu zapada-n ale mele cosite :)












iar batonul cu cereale o inghetat [la propriu] in timp ce il papam :P

22 de comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte faine peisajele:) la prima poza crengile parca formeaza o inimioara:)

danushka spunea...

multu', fluturasule!

Ema spunea...

imi plac textura zapezii si geometria din a saptea fotografie.

danushka spunea...

si mie... :)

Dan spunea...

eu m-am pierdut în troiene... mă vede cineva? :)
faine!

danushka spunea...

muah! troiene?! ce fain...
si... fotografiile? unde-s fotografiile cu troiene? :D le asteptam cu nerabdare!

multumesc! :)

eniko szucs spunea...

frumoase peisaje!

danushka spunea...

grazie! :)

Dungha spunea...

faine cadre!

Kaartijer spunea...

Superbe imagini, excelenta prelucrarea in alb-negru!

irina spunea...

:)oare de ce facem poze din ce in ce mai cenusii? si eu m-am trezit facand la fel...si nu cred ca e moda albnegru de vina...
o fi oare din cauza iernii?

si mai rau e faptul ca nu-mi mai vine sa fac poze....asa ca am tras de mine sa mai imi clatesc ochii cu imagini ale altora....multam!

Oana Boncu spunea...

Frumoasa seria ta in alb si negru!

Terkila spunea...

La photo numéro 2 est vraiment très très belle !

Les autres aussi mais j'ai une préférence.

A bientot

Lina spunea...

Muy buenas fotos. Bonitos b&n.

Várday Béla spunea...

Excelentă serie, felicitări!

T.o spunea...

Oh...ce frumos! Inspirata alegerea b/w. Place!

Muler spunea...

cand te scuturi de zapada ... :)

danushka spunea...

multumesc voua, calatorilor prin a mea lume... pentru gandurile atat de frumoase ce aici le-ai scris. iertare va cer pentru gandul meu de multumire ce abia azi il asez... am calatorit putin in tinuturi ale zapezii... :)

merci pour votre visite!

muchas gracias, lina, por su visita!

:)

Marlo spunea...

Oops!
Acum am văzut că am comentat fix la alt post!
Aici era locul comentariului meu precedent! :P

Scuzaţi!

Oricum, şi poza aia îmi place, dar mai mult acestea toate!

danushka spunea...

scuzam, nu-i bai... :)
din nou, multumesc!

Sebastian Frai spunea...

Prima poza e de poveste.

danushka spunea...

multumesc!