ianuarie 23, 2014

tout le monde est une drôle de personne

in general, am o problema cu oamenii care se poarta ca si cum totul li se cuvine, care ignora elemente de bun simt evidente si unei pisici si care comit gafe de comportament vizavi de semenii dumnealor extrem de urate.

in general, am o problema cu duduia vopsita, de obicei blonda (a nu se intelege ca imi indrept cuvantarea in directia persoanelor blonde), care vine in ultima secunda si urca in autobuz dand din coate (evident elegant, o duduie trebuie sa fie eleganta si cand e lipsita de bun simt), "bagandu-se in fata". si ce daca eu am alergat si apoi am asteptat cuminte si cu mainile la spate coborarea celor din autobuz, chiar si a batranilor?!?
in general am o problema cu aceeasi duduie care poarta o conversatie extrem de anosta, dar extrem de captivanta pentru dumneaei incat uita sa intrebe ceva, pe cineva si care doreste sa coboare crezand ca lumea este datoare sa ii astearna un covor rosu la coborare.

sa presupunem ca ma aflu in alt loc public, sa presupunem ca este o biserica si ca mai sunt locuri doar pe randurile din fata si sa mai presupunem ca pe unul din aceste doua randuri se afla un barbat care, politicos imi spune ca merge dumnealui pe randul mai liber impreuna cu copiii si sotia tocmai pentru ca eu si cele trei persoane care ma insotesc sa putem sta impreuna pentru a asculta predica pastorului. sa mai presupunem insa ca in acest moment de relaxare, cand aproape m-am asezat pe unul din scaune vine o doamna langa mine si imi spune cu aceeasi "candoare" a celui care crede ca lumea ii este datoare (da, cu cateva tone de bun simt este chiar doamna datoare) ca dumneaei a ocupat mai devreme locurile respective pentru ea, cei doi baieti si sot. sa mai presupunem ca pentru un moment zambesc si o intreb, doar de curiozitate intrucat bunul simt imi urla in urechi sa ma retrag din asemenea scena crestineasca, de ce nu era dumneaei pe scaun inaintea domnului care s-a mutat cu tot cu copii. n-am intrebat.
suficiente presupuneri, in general am o problema si cu o asemenea doamna. si nu era blonda.

si, in general, mai am o problema cu duduia cu pantaloni cu pietre sclipitoare, par foarte blond (spre o nuanta pe care nu o pot defini) care intra in banca si crede ca toti oamenii sunt invizibili. ma gandesc ca notiunea de invizibil este egala cu a nu folosi pudre cat mai colorate, farduri cat mai vii si unghii cat mai inflorate (a nu se intelege ca pledez pentru femeia neingrijita. imi amintesc de o profesoara care spunea ca eleganta este discreta. ei bine, si machiajul unei femei ar trebui sa fie la fel).

a, si mai am o problema. de fapt, mai multe. mai am o problema cu barbatii care lovesc animale, in general caini. mai am o problema cu barbatii care stau in linie de bataie in autobuz, tramvai si metrou. in linie de bataie pe scaune, iar in jurul lor se afla doamne, domnisoare si copile ce-ar putea beneficia de galanteria barbatilor. si mai am o problema cu tinerii care se imbulzesc spre usile autobuzului si care imi rad in fata cand le spun politicos ca mai intai se coboara.

etc.

iata-ma cu o multime  de probleme si nici o solutie. sa fie oare lipsa de bun simt solutia? 
sau poate ca ar trebui sa imi vopsesc parul! :D

cred ca de fapt am o singura problema. am o problema cu oamenii care cred ca totul li se cuvine si care se poarta ca niste needucati si ca niste persoane lipsite de bun simt.

Un comentariu:

Gabriel Stanciu spunea...

Da! Si eu am aceleasi probleme si problemele astea sunt deja cronicizate si se extind cu viteza unui virus.