noiembrie 27, 2008

o jucarie pentru un pitic [2]

cu ceva vreme in urma, in septembrie 30 mai exact, am pus pe blog un text despre copii ce nu au vazut niciodata o jucarie. si despre oameni mari [noi adica] ce pot aduce o bucurie, o alinare, un zambet. azi am noutati.

am primit un mesaj din care am aflat ca initiativa lui florin de a duce jucarii si hainute de iarna copiilor din kandahar, afganistan, a gasit intelegere si sprijin din partea mapn-ului. se pare ca va merge acolo in a doua jumatate a lunii decembrie cu un transport de ajutoare pentru copiii afgani.

so... daca sunteti dispusi sa participati la aceasta campanie, daca aveti jucarii mai vechi de care va puteti dispensa, daca aveti nepotei, copii, vecini sau prieteni care au copii si care ii pot ajuta pe cei mici, v-as ramane recunoscator daca ati putea face un simplu gest. pentru voi poate nu inseamna mult, insa pentru ei va fi ENORM. sunt copii care nu au vazut in viata lor o papusa sau un maimutzoi de plus, care nu au haine de iarna si umbla mai mult descult.... va voi anunta din timp unde se vor strange pachetele pentru cei mici. cel mai probabil va fi un loc din centru, iar data va fi undeva la inceputul lunii decembrie... pentru detalii si lamuriri va stau oricand la dispozitie. :-)

aici gasiti link-ul si modalitatea de a lua legatura cu florin, cel care va merge cu ajutoarele in afganistan.

eu inca visez la o lume in care copiii nu sufera de foame, de frig. o lume un care noi, oamenii mari, ii iubim si suntem lumini pentru ei.

Niciun comentariu: