iunie 30, 2009

il passo silenzioso della neve [2]

10 comentarii:

eduard stefan spunea...

Excelenta viziune pentru acest cadru. Imi place tare mult !

danushka spunea...

:) ma bucura!
multumesc!

SP spunea...

Excelenta!

danushka spunea...

:)

Dia Ungureanu spunea...

Sighisoara ta arata atat de faina si de colorata!

Răzvan Cîmpean spunea...

Imi amintesc ca aici am stat cateva secunde si eu sa-mi trag sufletul. L-am umplut de amintiri.

danushka spunea...

pe mine m-a fermecat casuta celor doi... in fiecare dimineata doamna statea putin la soare, iar sotul uda mica gradinita cu o stropitoare... iata aici culorile casutei dumnealor...au fermecat sufletul meu... :)
http://danusianecula.blogspot.com/2009/04/in-mine-cateodata-grea-linistea-se-lasa.html

Várday Béla spunea...

Excelentă fotografie.

danushka spunea...

multumesc!

Anca ieseanca spunea...

il tempo se ne va, la neve cade su di noi, la pace nell'anima, il silenzio delle vecchie strade...

melancolice imagini.